Aanvragen nieuw wachtwoord

  • Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer
  • Welk e-mailadres moet ik invullen?
  • Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik krijg geen mail
  • Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar in de mail die ik krijg staat geen activatiecode
  • Wanneer ik de activatiecode ingeef en een nieuw wachtwoord kies, krijg ik de foutmelding: “het wachtwoord kon niet opnieuw worden ingesteld. Wellicht is de activatiecode incorrect of niet langer geldig. Probeer opnieuw een activatiecode aan te vragen.”

Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer

Een nieuw wachtwoord aanvragen kan met uw gebruikersnaam of met uw e-mailadres. Vul het e-mailadres in waarop u de communicatie van Oikocredit ontvangt. Krijgt u ook geen mail wanneer u een e-mailadres invult? Contacteer ons om te vragen welk e-mailadres en welke gebruikersnaam aan uw aandeelhoudersrekening gekoppeld zijn.

Welk e-mailadres moet ik invullen? 

Vul het e-mailadres in waarop u de communicatie van Oikocredit ontvangt. Indien het mailadres dat u invult niet bij ons bekend is, zal u geen mail ontvangen. Contacteer ons als u wil weten welk e-mailadres aan uw aandeelhoudersrekening gekoppeld is. 

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik krijg geen mail

Gelieve te controleren of de mail niet bij de spam terechtgekomen is. Als u geen mail krijgt, dan is de ingevulde gebruikersnaam of e-mailadres niet bij ons bekend. Controleer of uw gebruikersnaam of e-mailadres correct ingevuld werd. Als e-mailadres vult u het adres in waarop u de communicatie van Oikocredit ontvangt. Lukt het niet? Contacteer ons om te vragen welke gebruikersnaam en e-mailadres aan uw aandeelhoudersrekening gekoppeld zijn. 

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar in de mail die ik krijg staat geen activatiecode

Wanneer aan uw e-mailadres meerdere aandeelhoudersrekeningen gekoppeld zijn (bijvoorbeeld van uw kind, partner, vader, moeder,…) krijgt u een mail met de lijst van de verschillende gebruikers voor dit e-mailadres. Kies de gebruikersnaam waarvoor u een nieuw wachtwoord wil instellen. Het login-venster opent en de activatiecode is automatisch ingevuld. 

Wanneer ik de activatiecode ingeef en een nieuw wachtwoord kies, krijg ik de foutmelding:  

“het wachtwoord kon niet opnieuw worden ingesteld. Wellicht is de activatiecode incorrect of niet langer geldig. Probeer opnieuw een activatiecode aan te vragen.”
Misschien is de mail met activatiecode of activatielink verouderd. Probeer het opnieuw: vraag een nieuw wachtwoord aan