De “Mijn Oikocredit”-omgeving

  • Wat kan ik zien in Mijn Oikocredit?
  • Als ik me aanmeld bij Mijn Oikocredit zie ik niets in de documentenlijst staan
  • Ik krijg een foutmelding wanneer ik de documentenlijst wil bekijken
  • Wat betekent het als na het inloggen staat: “mijn registratie wordt verwerkt”?

Wat kan ik zien in Mijn Oikocredit?

Er zijn 3 tabbladen: overzicht, mijn profiel en documentenlijst. U kan hier ook de laatste nieuwsbrief lezen. In de toekomst zal deze online omgeving verder uitgebreid worden. 

Mijn Oikocredit

In “overzicht” ziet u hoeveel u bij Oikocredit geïnvesteerd heeft en kan u doorklikken om uw transacties weer te geven.
Bij “mijn profiel” kan u uw gegevens aanpassen, zoals uw gebruikersnaam en wachtwoord, uw naam, adres, e-mailadres, telefoon en communicatievoorkeuren. 
In het tabblad “documentenlijst” ziet u uw jaarstaten.

Mijn Oikocredit 2

Als ik me aanmeld bij Mijn Oikocredit zie ik niets in de documentenlijst staan

In Mijn Oikocredit zijn oude documenten niet zichtbaar. Enkel de documenten die verstuurd worden nadat u toegang kreeg, verschijnen hier. Documenten uit het verleden kan u op aanvraag verkrijgen. Stuur hiervoor een mail naar be@oikocredit.be. Heeft u al langer toegang tot Mijn Oikocredit en zijn bepaalde documenten toch niet zichtbaar? Contacteer ons! 

Ik krijg een foutmelding wanneer ik de documentenlijst wil bekijken

Wanneer u de melding krijgt “pagina niet gevonden”, dan is jouw online toegang nog niet volledig in orde. Werk het activatieproces af of neem contact met ons op. 

Wat betekent het als na het inloggen staat: “mijn registratie wordt verwerkt”? 

Dan is uw toegang tot Mijn Oikocredit nog niet helemaal in orde. Werk het registratieproces af of contacteer ons zodat we kunnen bekijken wat er misloopt.