Inloggen op Mijn Oikocredit

  • Hoe weet ik of ik al een account heb?
  • Wanneer moet ik een nieuwe account aanmaken?
  • Ik ken mijn gebruikersnaam niet
  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer
  • Ik probeer in te loggen, maar krijg de foutmelding: “Het is niet mogelijk om in te loggen met de ingevulde gegevens”

Hoe weet ik of ik al een account heb? 

Van zodra u belegger bij Oikocredit bent met een aandeelhoudersrekening, heeft u een account. Ook als u bijvoorbeeld aandelen cadeau kreeg.
Heeft u zelf een account aangemaakt via de website om te starten met beleggen? Dan heeft u online toegang en kan u inloggen via de link “Mijn Oikocredit” rechtsboven op de homepage of via https://www.oikocredit.be/nl/login.
Werd uw account aangemaakt door Oikocredit en wenst u online toegang tot uw rekening, dan kan u toegang vragen via de link www.oikocredit.be/nl/toegang-tot-mijn-oikocredit-vragen

Wanneer moet ik een nieuwe account aanmaken? 

Heeft u nog geen participaties bij Oikocredit en wil u belegger worden, dan kan u via deze link als particulier starten met beleggen: www.oikocredit.be/nl/registratie-mijn-oikocredit 

Ik ken mijn gebruikersnaam niet

De gebruikersnaam heeft u gekozen toen u uw account voor Mijn Oikocredit aanmaakte. Weet u uw gebruikersnaam niet meer? Dan kan u die te weten komen door op de link te klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Vul in het witte vak bij “Gebruikersnaam / e-mailadres” het e-mailadres in waarop u de communicatie van Oikocredit ontvangt. U krijgt een e-mail waarin ook uw gebruikersnaam vermeld wordt. Als u uw wachtwoord niet wil veranderen, dan mag u deze mail negeren. U kan inloggen met uw oude wachtwoord.
Lukt dit niet? Neem contact met ons op en wij helpen u verder.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer

U kan een nieuw wachtwoord instellen via de link in het login venster: “wachtwoord vergeten”. Vul hier uw gebruikersnaam in of het e-mailadres waarop u de communicatie van Oikocredit ontvangt.

Ik probeer in te loggen, maar krijg de foutmelding:

“Het is niet mogelijk om in te loggen met de ingevulde gegevens”
Dit wil zeggen dat uw gebruikersnaam en/of wachtwoord niet herkend worden. Controleer op typfouten. 
Weet u uw gebruikersnaam niet meer? Probeer of u kan inloggen met uw e-mailadres. Weet u uw wachtwoord niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan
Kan u nog steeds niet inloggen? Neem contact met ons op en wij helpen u verder.